123Историята на Анастасия: „Когато времето е критично, а утре е твърде късно“

Скъпи приятели,

искаме да споделим с Вас откровената история на Анастасия Иванова от Пловдив, която изрази своята искрена благодарност към Управлението и служителите в Европът:

Здравейте, Европът! Реших да Ви пиша, защото искам сърдечно да Ви благодаря за оказаната помощ и подкрепа за навременното получаване на така чаканата от мен пратка. Преди седмица очаквах доставка в Пловдив, изпратена от моите родители, които живеят в Бургас. Денят, в който очаквах пристигането на пратката съвпадаше с моето заминаване за Лондон. Бях доста притеснена, че няма да успея да получа подаръка от мама и татко за рождения ми ден, тъй като те успяха да го изпратят в последния момент, а се наложи да променя резервацията си за полета, трябваше да се върна спешно заради професионални ангажименти. Дори не знаех какъв е подаръка и какво да очаквам. Беше изненада. Полетът ми беше в 11:00 часа сутринта и нетърпеливо си приготвях багажа. Погледнах часовника, вече беше 09:00. Трябваше да бъда на летище Пловдив поне час по-рано, а получих смс известяване, че пратката ми е в куриер…..какво да направя, за да получа подаръка си и да хвана самолета навреме?! Започнах силно да се притеснявам и да ме обхваща нервно напрежение. Обадих се на националният телефон за връзка, за да се консултирам със служител на Европът и да измислим заедно някакво решение, ако има възможност пратката ми да бъде доставена по-рано. Изключително съм благодарна за навременната намеса и оказаното съдействие. Любезната служителка, с която разговарях ми се извини учтиво и ми обясни, че пратката ми е без приоритетен час и възможно да не бъде доставена веднага, тъй като разноса се извършва до обяд. Дотогава не бях запозната с тази услуга на Европът и съжалих, че не съм се възползвала от възможността да я използвам. Не може да бъде….точно днес, точно преди полета, точно на рождения ми ден! За момент изгубих надежда. Обясних й моята ситуация и диспечерката каза, че ще разговаря с куриера, за да ми съдейства и ще се постарае да измисли решение на проблема. В противен случай трябваше пратката да остане в офиса и по-късно да се пренасочи към Лондон, което щеше провали цялата изненада на моите родители. Вече пътувах към летището, когато куриера се свързва с мен по телефона, за да ме попита дали съм на адреса. Обясни ми, че след разговора с неговата колежка е тръгнал веднага, за да успее да стигне навреме и да донесе очаквания подарък. Обзе ме дълбоко разочарование, бяхме се разминали за минути. Помислих да се върна до адреса, но вече закъснявах за полета. Представете си огромната ми изненада, когато пристигайки на летището, телефонът ми звънна и куриерът ме уведоми, че пристига, за да ми достави пратката. Наистина не можех да повярвам, че това реално се случва, че този човек се е постарал толкова много и ще се забави със служебните си задължения, за да донесе подаръка за рождения ми ден. Когато го видях да ме чака с един красиво опакован пакет, се затичах и го прегърнах. „Не мога да повярвам, че направихте това за мен. Как успяхте?“, „Всеки клиент е важен за нас. Ние държим на персоналното отношение и личната ангажираност в изпълнение на служебните ни задължения, за да може клиентите ни да останат доволни. Това за нас е приоритет“, отвърна ми той. Благодарих му сърдечно, наистина това беше огромен жест за мен и оценявам с дълбока признателност лоялността и съдействието на всички служители в Европът, които направиха нещата възможни! „

С обич и безкрайна благодарност,

Анастасия