1Деян Спасов е куриер в централния офис на Европът в София, на 36 години, женен, с две деца, от София. Обича риболова и разходките със семейството сред природата. Усмихнат и приветлив.

– Здравей, Дидо! Поводът да се срещнем с теб е големият брой положителни отзиви от клиентите на Европът, които казват, че е удоволствие да се работи с теб. Всички знаем, че е много важно клиентите да са доволни. Къде мислиш, че е разковничето?

– Казват, че когато харесваш това, което правиш, го правиш по-добре. Харесвам работата си. Отнасям се с внимание към клиентите. Старая се така да организирам нещата, че всички клиенти да бъдат обслужени качествено и в срок. Знам, че това няма как да се случи без помощта на моите колеги от офис София, както и тези от цялата страна. Защото една доставка зависи от много хора във веригата, и за да се случи, всички трябва да работим като един. Когато тази верига работи добре, всичко се случва както трябва.

– Кога и как започна работа в Европът?

– В Европът съм от година и половина. Мисля, че за това време успях да навляза в професията, още повече че тук нещата са доста динамични и всеки ден е различно. Кандидатствах по обява, харесаха ме, и започнах работа.

– Какво си работил преди това?

– Шест години бях майстор на смяна в завод Кремиковци. Преди това съм бил барман и доставчик на храна.

– Кое те привлича в тази професия?

– Контактът с клиентите. С много от тях се виждам ежедневно, с някои си разменяме по няколко думи, понякога се шегуваме, и така денят е по-приятeн. Динамичното ежедневие, което никога не се повтаря, и усещането, че съм полезен, ме зарежда.

– Кое те кара да се чувстваш удовлетворен от работата си?

– Когато клиентите и фирмата са доволни, значи аз съм си свършил добре работата, и се чувствам удовлетворен.