evropat-online-shop„ЕВРОПЪТ – 2000“ АД има удоволствието да предложи поредното технологично удобство за своите корпоративни клиенти – система за обслужване на онлайн – магазини.

Във време на масово интернет – потребление това е удобство, което позволява осъществяване на двете услуги – онлайн покупка и експресна доставка – успоредно.

След интегрирането на съответните софтуери между „ЕВРОПЪТ“ и онлайн магазина се осъществява тристранна комуникация, която позволява:

Заедно със заявката за покупка крайният потребител да се информира за стойността на куриерската услуга и по своя преценка да подбере допълнителни услуги за транспортирането й – приоритетен час, до поискване и т.н. Тази информация ще е налична за куриерска доставка за всяко населено място в страната.
Получавайки заявката за покупка, онлайн магазинът разполага с попълнена товарителница, която трябва само да отпечата. Електронният магазин има възможност да проследи пътя на пратката си и получава информация от „ЕВРОПЪТ“, когато пратката е доставена от куриера до крайния потребител.
Със заявката за покупка „ЕВРОПЪТ“ получава база информация за параметрите на пратката – тегло, размери, както и данните на получателя – име, адрес, телефон. Куриерът предварително разполага и с данните на подателя /онлайн магазина/.
Възползвайте се сега от безплатен интегриран достъп за Вашия онлайн магазин! Възможност, която пести време на Вас и Вашите клиенти, осигурява удобен и изцяло автоматизиран начин за сигурното транспортиране на пратките Ви от куриерска компания „ЕВРОПЪТ”.

Ако сте представител на интернет – търговец и имате въпроси за системата за обслужване на онлайн магазини на „ЕВРОПЪТ“ не се колебайте да потърсите отговорите им на 0800 11 818 и 0896 66 26 06. Подробна информация за новата софтуерна възможност може да получите и във виртуалната ни приемна – office@evropat.com.